סגירת תיק עבירת נזק לרכוש מחוסר אשמה

עונש של שירות לתועלת הציבור
עורכת דין איזבל פוקס ואזנה

תוכן עניינים

עבירת נזק לרכוש? התיק נסגר מחוסר אשמה

לקוח משרדנו אשר ניהל מערכת יחסים זוגית עם בחורה, עלתה על שרטון.

הלקוח, נחשד על-ידי המשטרה בעבירת רכוש לרכושה הפרטי, וזאת על ידי כך שהזיק לעסקה הפרטי. יש לציין שבת הזוג הגישה מספר תלונות בגין כך.

פרטי הפרשה

המדובר בחברות רבת שנים, אשר הפכה לזוגיות. כאשר הזוגיות עלתה על שרטון, הגישה המתלוננת מספר תלונות במשטרת ישראל, וזאת בגין החשד שלה כי הלקוח אותו משרדנו מייצג, חיבל במכוון בעסק שלה, ובכך למעשה מנע את פעילות יום העסקים הרגיל של המתלוננת.

יש לציין כי מנעד הענישה בעבירות רכוש הוא רב, ולעתים כאשר מוכחת מסוכנות של אדם הביצע עבירת רכוש, הרי שהוא ניצב בפני ענישה קשה ומחמירה.

מלאכת איסוף הראיות

לאחר עבודה מאומצת שבוצעה על-ידי משרד עו"ד פלילי איזבל פוקס ואזנה, וכארש נחשפנו לכלל הראיות ארש נאספו כנגד אותו לקוח, ולאחר שסברנו כי אין ולו בדל ראיה אחת הקושרת את הלקוח לאירועים, התחלנו בהתוויית האסטרטגיה המשפטית ההגנתית הנדרשת.

משרדנו מצא ראיות ברורות הסותרות את גרסתה של המתלוננת, ושמפריכות את האשמה המיוחסת ללקוח.

לאור הממצאים שנאספו מן השטח, ולאור עבודה מורכבת שחיברה בין בדלי מידע שונים, הגיש משרדנו עבור הלקוח ערר דחוף למשטרה.

העברת הערר לפרקליטות

הערר שהוגש על-ידי משרדנו, הועבר מחוסר סמכותה של המשטרה, אל הפרקליטות. האחרונה אכן סברה כי יש לקבל את הערר ולסגור את התיק מחוסר אשמה.

יש לציין כי לעבירות רכוש וכן כל עבירה פלילית, ישנה השפעה גורפת על עתיד החשוד. מדובר לא אחרת באשר כתם אשר עלול ללוות את הלקוח לכל החיים.

לייעוץ משפטי

באם הוחלט לנקוט כנגדכם בהליכים פליליים, או זומנתם לחקירה בתחנת המשטרה, פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי.

משרד עורכי דין איזבל פוקס ואזנה, זמין למצבי חירום 24 שעות ביממה. למידע נוסף, השאירו פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת, או צרו עמנו קשר טלפוני.