עורך דין פלילי בתל אביב

עורך דין פלילי בתל אביב
עורכת דין איזבל פוקס ואזנה

תוכן עניינים

עו"ד פלילי בת"א – איזבל פוקס ואזנה

למשרדנו התמחות רבת שנים בייצוג חשודים ונאשמים בהליך הפלילי.

בניגוד לסברה הרווחת, הרי שרבים מן המיוצגים בפלילים הינם אנשים שמעולם לא עסקו או נחשפו לעולמות אלו בעבר! על כן, הטיפול והייצוג בתיק הוא איננו רק עניין של חף מפשע או אשם, אלא גם ליווי של מצב רגשי קשה המביא עמו לא מעט חששות ותחושת אי-וודאות.

משרד עורך דין פלילי בתל אביב איזבל פוקס ואזנה, חרט על דגלו להעניק ללקוחותיו את הייצוג המשפטי ההולם ביותר, תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת, מתן ליווי והדרכה באשר להתנהלות הנכונה ביותר אל מול גורמי אכיפת החוק והתווית אסטרטגיה משפטית מקיפה.

זמינים לכל אורך שעות היממה

זומנתם במפתיע לחקירה במשטרה ואינכם יודעים מה לעשות? הוכנסתם למעצר מידי עד תום ההליכים? מרבית הסיכויים שאין זה משנה כלל מהי השעה, בוקר או לילה, אתם בזה הרגע מחפשים אחר עורך דין פלילי שיעמוד לצדכם בשעתכם הקשה ושינחה אתכם נכונה.

בתחום הפלילים, אין כזה דבר שהמשרד איננו זמין, ומשרד עורכי דין פלילי איזבל פוקס ואזנה עומד לרשות לקוחותיו במקרי חירום 24 שעות ביממה בטלפון שמספרו: 072-3974572.

הייצוג מתבצע על-ידי עורכת הדין הפלילית איזבל פוקס ואזנה, בעלת ניסיון עתיר שנים בהליך הפלילי ובהתוויית אסטרטגיה משפטית החותרת לזיכוי מוחלט ולמציאת פתרונות יצירתיים תחת ערכאות בית המשפט אשר יכולים להוביל להפחתה משמעותית בחומרת הענישה.

כל דקה נוספת קובעת

הגעתם לחקירה במשטרה ולא נעזרתם בעורך דין? עצרו בזה הרגע את התהליך.

מרבית החשודים אשר פוקדים את חדר החקירות, הם אינם אחרוני העבריינים אשר מורגלים לסיטואציות מותחות ומאתגרות אלו. אדם נורמטיבי מן השורה, יימצא עצמו תחת לחץ אדיר מצד החוקרים, וכל מילה שתיאמר מפיו, עלולה ואכן במרבית הפעמים תשמש כנגדו בבית המשפט.

על כן, גם אם זומנתם לחקירה באמצע הלילה וגם אם עוכבתם באופן מידי – הקפידו לעצור את התהליך ולהתעקש על תיאום פגישה עם עורך דין פלילי בתל אביב. צאו מנקודת ההנחה כי אינכם יודעים כיצד להתמודד עם מעמד חקירתי, ואינכם מודעים לבטח למידת המשקל שקיים לכל מילה שנפלטת בין אם במודע ובין אם לא.

זמינות בכל אזור המרכז

משרד עורך דין פלילי בתל אביב איזבל פוקס ואזנה זמין עבורכם לקריאה מידית בכל מקום ובכל שעה.

לא אחת, המשפט הפלילי מציב בפנינו אתגרים רבים בהם אדם לא רק נלחם על חירותו, אלא גם ובעיקר על המוניטין שלו. על אף שישנה האפשרות למחיקת רישום פלילי בכפוף לנסיבות מסוימות, הרי שפרסומים שונים ברשת והופעה ציבורית בתיקים הזוכים לתהודה ציבורית, אינם יכולים להימחק בקלות מזיכרונו של הציבור.

מטרתנו היא להתוות אסטרטגיה נכונה שאיננה רק הולכת ראש בראש אל מול גורמי אכיפת החוק, אלא גם ובעיקר שמה לעצמה למטרה למוסס את החשדות ולהוכיח מעבר לכל צל של ספק כי האישומים והחשדות בטלים בשישים.

דיסקרטיות מובטחת

עבור אנשים נורמטיביים מן השורה, הרי שהליך פלילי נחשב למבוכה גדולה. דעו כי בחלק ניכר מן הפעמים, אנשים שמעולם לא עסקו בפלילים, מוצאים עצמם בתרחישי קיצון שמעולם לא שיערו קודם לכן. על כן, משרדנו שומר על דיסקרטיות מוחלטת לאורך התהליך.

הפנימו ודעו: חשדות פליליים הם אינם משחק ילדים. התעלמות מן הצרה שעומדת בפתח לא תועיל ואי-התייעצות עם בעל מקצוע אשר יתווה את הדרך המשפטית הנכונה, עלולה במרבית הפעמים להשפיע באופן ניכר על עתידו של אדם.

משרדנו זמין עבורכם ויפעל בכל כוחו על מנת שנגיע להישגים תוך חתירה לזיכוי מוחלט.

צרו עמנו קשר בכל שעות היממה

משרד עורכי דין פליליים בתל אביב – איזבל פוקס ואזנה

טל': 072-3974572.