עורך דין הטרדות מיניות

תוכן עניינים

עורך דין הטרדה מינית

החוק למניעת הטרדות מיניות מגולל שורה של תרחישים שונים שבהם ניכר שכבודו של אדם או חירותו על גופו נפגעו ואף נרמסו.

הטרדה מינית איננה מוכרחה להתקיים במגע בלבד, וגם למילים שאנו אומרים יכולה להיות השפעה ניכרת, השפעה שאף עלולה להביא לנקיטת צעדים משפטיים ועם סיומם להרשעה.

משרד עו"ד פלילי איזבל פוקס ואזנה, מספק מעטפת משפטית מלאה, ובוחן את נסיבות המקרה המדובר על בוריו תוך התוויית אסטרטגיית הגנה ופעילות נחושה לזיכוי מוחלט.

עד כמה שהחוק הוא ברור, הרי שישנם מקרים בהם חשוב שנקבל ייעוץ משפטי פלילי כדי להבין את חומרת המקרה, או לחילופין אם אין כל שחר לדברים המיוחסים לנו.

משרדנו זמין 24/7 למקרי חירום טלפונית, ולחילופין ניתן להשאיר לנו פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת מעורך מומחה להטרדה מינית.

או השאירו פניה:

אודות חוק הטרדות מיניות

החוק למניעת הטרדות מיניות התשנ"ח – 1988, מגולל שורה של נסיבות שונות שבגינן אדם עלול למצוא את עצמו נפגע מאדם אחר.

בהתבסס על חוק זה אותו תוכלו לקרוא על פרטיו וסעיפיו השונים כאן, מטרתו היא "… להגן על כבודו של אדם, על חירותו ופרטיותו, וכן לקדם שוויון מלא בין המינים".

עוד על-פי חוק זה, חשד להטרדה מינית, מתקיים בתרחישים הבאים:

ייצוג משפטי ע"י עו"ד הטרדה מינית

כפי שניתן להיווכח לעיל, ישנה שורה של סטואציות שונות שבגינן אנו עלולים למצוא את עצמנו בעיצומה של פרשייה בגין ביצוע הטרדות מיניות.

על אף שהחוק הוא ברור ונהיר, הרי שהוא עודנו כולל בתוכו תחומים אפורים אותם יש לבחון על בוריים. האם היה מדובר בפעולת חיזור לגיטימית, או שמא היה מדובר בביצוע הטרדה מינית ביודעין, התנכלות באדם לאור סירוביו החוזרים והנשנים ועוד.

כל אלו יתבררו במסגרת פגישת הייעוץ הראשונית עם עורך דין הטרדות מיניות, ועל-כן חשיבות הליווי והמעטפת המשפטית.

אנו ממליצים ואף מתריאים על כך – לא לחסוך מאתנו פרטים, גם אם הם מביכים. ננקטים כנגדכם הליכים פליליים, כל צעד נוסף שנעשה צריך להתבצע תוך שאנו יודעים ובקיאים בכל פרטי הפרשה.

או השאיר/י פניה לקבלת שיחה חוזרת:

מה הן ההשלכות של ביצוע הטרדה מינית?

מערכת המשפט בישראל איננה מקלה ראש בנושא הטרדות מיניות, והרשעה בתחום זה עלולה להביא עמה ענישה מחמירה, שנות מאסר בפועל וכתם גדול בחייו של האדם שיימנע ממנו להתקבל למוסדות לימוד וכן למקומות עבודה שונים (בנושא זה, ראו מידע אודות רישום פלילי).

בעיקר בשנים האחרונות, ניתן לראות שמערכת החוק הולכת ומחמירה את גישתה אל תלונות מסוג זה.

חשוב לציין שעונשי המאסר בפועל ישתנו, וזאת בכפוף לחומרת הנסיבות של המקרה.

על-פי חוק, אדם אשר מתנכל לאדם אחר ומטריד אותו על רקע מיני, עומד בפני האפשרות לקבלת עונש מאסר בפועל של 3 עד 4 שנים.

כאן המקום לציין גם את נושא פרסום סרטונים או תצלומים של אדם והפצתם. מגמה זו שהולכת והופכת למכה כלל עולמית, לא פסחה על אוזנו הקשובה של המחוקק, וביזוי אדם על בסיס הפצת הקלטה, תצלום או סרטון בעל אופי מיני, מעמידה את המפיץ בפני אפשרות ל-5 שנות מאסר בפועל.

חשוב לציין: חומרת הענישה תשתנה מעבירה לעבירה, וכן עבירת הטרדה מינית עלולה לכלול בתוכה שורה של אישומים נוספים דוגמת סחיטה באיומים, עבירת אלימות, עבירות מעשה מגונה ועוד.

זומנתם לחקירה? פנו עוד היום לייעוץ משפטי

השלב הראשון בנקיטת הליכים פליליים הוא זימון לחקירה במשטרה.

כבר החל משלב זה, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ לפני חקירה מטעם עורך דין פלילי.

שלב החקירה במשטרה הוא לא רק תשאול ובירור הנסיבות, כי אם איסוף ראיות. כל מילה שתגידו, גם אם נאמרה בתום לב, הרי שהיא עלולה ואכן תשמש כנגדכם בבית המשפט.

אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה.

מאמרים רלוונטיים

הטרדה מינית בעבודה

הטרדה מינית בעבודה

מהי הטרדה מינית בעבודה? על אף שהחוק היבש יודע לספק לנו מספר תרחישים בסיסיים שעל-פיהם ניתן קבוע אם אכן התקיימה או לא התקיימה הטרדה מינית;

קרא/י עוד >>
הטרדה מינית מילולית

הטרדה מינית מילולית

מהי הטרדה מינית מילולית? כיום החוק מכיר יותר ויותר בפוגענות והנימה העבריינית אשר יכולה להיגרם כתוצאה מהטרדה מילולית על רקע מיני. מה שבעבר היה עוד

קרא/י עוד >>