חשיבות ליווי עורך דין בעת מעצר

חשיבות ליווי עורך דין בעת מעצר
עורכת דין איזבל פוקס ואזנה

תוכן עניינים

ליווי עו"ד במעצר

אנחנו יכולים להתחיל את יומנו באופן רגיל לחלוטין, וזאת מבלי שנדע כי הוא הולך להתפתח לכיוון לא צפוי ואף קיצוני. מספיק שנקלע לתוך תסבוכת של וויכוח על הכביש עם נהג, ומשם הדבר יהפוך לתגרה גם אם לא נרצה בכך או נוביל לכך, כדי שהמשטרה תוביל אותנו למעצר ותתייחס אלינו כאל עבריינים מוכרים.

לפני מספר חודשים, פורסם בחדשות 12 על החוויה האישית של אנשים אשר היו במעצר וכיצד בערה בהם התחושה כי עולמם פשוט חרב עליהם. למרבה הצער, אין מדובר בדבר מה נדיר במחוזותינו, ולא פעם נגלה כי אנו עומדים אל מול גוף אכיפה שקשה נורא לשכנעו אחרת. מצד אחד מדינת חוק היא ללא ספק ערך חשוב ועליון בשמירה על סדר ציבורי, אך מן הצד השני, זהו גם תרחיש אימים עבור אנשים ישרים שמעולם לא פשעו קודם לכן, ובמקרים רבים נקלעו לסיטואציה שהיא הרבה מעבר ליכולותיהם.

שחרור למעצר בית

עוד בטרם נידרש אל כל פרטי המקרה אשר הובילו למעצר, חשוב שעורך דינכם הפלילי יפעל למען שחרורכם למעצר בית. לצד העובדה שמדובר בתנאים נוחים הרבה יותר, הרי שהימצאות במעצר היא איננה חוויה נעימה ובטח לבטח כאשר אינכם אנשים בעלי רקורד פלילי או כל כוונה להיכנס לסטטיסטיקה שכזו.

כחלק מליווי במעצר, עורך הדין יפעל למען הבנת נסיבות המקרה ושכנוע מערכת אכיפת החוק בדבר אי-הנחיצות בהשארת העצור בתנאי מעצר רגילים. לרוב, אי שחרור למעצר בית נובע מחשש של שיבוש הליכים. לכן, בדרכים יצירתיות שונות, ניתן להסביר את נסיבות המקרה בדרך נכונה שתיטיב עם כל הצדדים.

מניעת הארכת מעצר

באופן ישיר לשחרור למעצר בית, כך עלולה המשטרה לעכב את השחרור ולבקש הארכה וזאת כיוון שהיא סבורה ומאמינה כי החשוד עלול להוביל לטרפוד החקירה.

על עורך דין פלילי מיומן, להסביר את גרסתו של החשוד אשר נמצא במעצר ולהביא לידי מערכת אכיפת החוק את כל הנסיבות התומכות בכך שהחומר הראייתי לא ייפגע כתוצאה מן השחרור המיוחל. לא פעם, השחרור למעצר בית, מסמל רגע אחד לפני שהנעצר יכול גם לשוב לנהל חיים תקינים ורגילים. כל זאת בהוראת בית המשפט.

זקוקים לליווי מטעם עורך דין פלילי?

שחרור ממעצר הוא איננו דבר מה שניתן להקל במורכבותו. אם גם לכם נגדעה שגרת החיים ברגע אחד, ומצאתם את עצמכם בסיטואציה שהיא הרבה מעבר ליכולותיכם, אל תהססו עוד רגע אחד. הקפידו להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי מנוסה אשר יוכל ללוות אתכם ברגעים מאתגרים אלו.

משרד עורכי דין איזבל פוקס ואזנה, ישמח לעמוד לשירותכם תוך יצירת אסטרטגיה משפטית יצירתית ומתן תמונת המצב המלאה למערכת המשפט, זאת לצורך הקלה בנסיבות המעצר ובהמשך ליווי ההליכים המשפטיים תוך חתירה לזיכוי מוחלט.

לפרטים נוספים התקשרו: 052-6476887 או השאירו פניה באתר.